Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Babeja.si je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje BABEJA, Mateja Eržen, s.p., Vanganelska c. 16, 6000 Koper, matična številka 8760713000, davčna številka 81060009, v nadaljevanju skrajšano BABEJA, ali tudi prodajalec ali ponudnik storitev e-poslovanja. Ponudnik na pogodbeni podlagi izvaja storitve e-poslovanja preko spletne domene babeja.si, ki je v imetništvu podjetja BABEJA, Mateja Eržen, s.p., Vanganelska c. 16, 6000 Koper, matična številka 8760713000, davčna številka 81060009 (v nadaljevanju BABEJA).
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Babeja.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom/prodajalcem in kupcem.
DOSTOPNOST INFORMACIJ (povzetek zakonodaje)
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično številko);
b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami);
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku);
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave);
f) jasno in nedvoumno določene cene s prikazom ali že vsebujejo davke in stroške prevoza;
g) način plačila in dostave;
h) časovno veljavnost ponudbe;
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in kolikšen je strošek kupca za vračilo izdelka;
j) postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
PLAČILNI POGOJI
a) Plačilo po povzetju blaga
V primeru, da želite vaše naročilo plačati z gotovino ob dostavi na dom, izberite možnost “Plačilo po povzetju”. V tem primeru znesek naročila plačate dostavljavcu z gotovino, ko vam le-ta dostavi naročeno blago na vaš naslov.
Ob dostavi in plačilu po povzetju Pošta zaračuna strošek provizije vplačnine po povzetju po veljavnem ceniku Pošte Slovenije, na kar vas opozorimo tudi v obrazcu za oddajo naročila. Če se želite znesku provizije izogniti, priporočamo, da izberete način plačila Po predračunu ali takojšnje plačilo s storitvijo Paypal.
b) Bančno nakazilo (Plačilo po ponudbi/predračunu)
Vaše naročilo lahko plačate po ponudbi, z nakazilom na račun upravitelja Babeja.si:
BABEJA, Mateja Eržen, s.p.
Vanganelska c. 16, 6000 Koper
TRR: SI56 1010 0005 8858 625
V najkrajšem času bomo na vašo elektronsko pošto poslali ponudbo/predračun, na podlagi katerega opravite plačilo, pri tem se sklicujte na veljaven sklic. Ko je plačilo ponudbe/predračuna razvidno na našem bančnem računu, vaše naročilo obdelamo do konca in zagotovimo dostavo/prevzem blaga.
c) Preko sistema PayPal
CENE IN DOBAVNI ROKI
V navedenih cenah DDV ni obračunan v skladu z 94. členu zDDV-a – nismo davčni zavezanci.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom in prizadevanjem, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, ponudnik storitve ni dolžan dobaviti blaga po napačni ceni, ampak lahko ponudi dobavo po pravi ceni, kupec pa lahko v tem primeru odstopi od nakupa. Ponudnik se bo po najboljših močeh potrudil, da bi kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo.
Dobavni rok
Dobavne roke, ki so objavljeni za posamezne izdelke, predvidevamo glede na logistične podatke in podatke o zalogah iz naših izdajnih skladišč ali skladišč naših dobaviteljev. Veljajo dobavni roki, ki so objavljeni v trenutku oddaje naročila.
Izdelki, ki so na zalogi v našem izdajnem skladišču, gredo na pošto še isti dan, v kolikor prejmemo plačilo do 12. ure in bodo dostavljeni v roku 1-3 dni.
Za izdelke, ki so na zalogi pri dobavitelju velja rok dobave do 14 dni.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o dobavnem roku napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se dobavni rok spremeni med obdelavo naročila, prodajalec kupcu omogoča odstop od nakupa.
POSTOPEK NAKUPA IN HRAMBA PODATKOV
1. Naročilo in oddaja naročila
– Dodajanje izdelkov v spletno košarico:
Ob predstavitvi vsakega izdelka se nahaja gumb “Dodaj v košarico”. S klikom na ta gumb, se željeni izdelek doda v košarico. Ob vsakem dodajanju izdelka v spletno košarico se pojavi povezava, ki vodi do pregleda spletne košarice in oddaje naročila – gumb “Nadaljuj na blagajno”.
– Pregled spletne košarice:
Pred zaključkom naročila, lahko v košarici pregledate vse dodane izdelke. Ob pregledu košarice lahko izdelke iz nje odstranite z izbiro količine 0 ali spreminjate naročeno količino. V pregledu spletne košarice se lahko vpiše tudi morebitna koda ugodnosti. Ugodnost se obračuna v obrazcu za oddajo naročila. V pregledu košarice se nahaja povezava na korak prijave ali registracije kupca. S potrdilom “Ustvarite račun?”, boste sprožili registracijo. Registracija ni obvezna!
– Prijava ali registracija kupca:
Kupec se lahko odloči za nakup s prijavo/registracijo, ali za enkratni nakup, kot gost. Registrirani kupci lahko v svojem uporabniškem vmesniku spremljajo arhiv naročil, stanje odprtih naročil, urejajo svoje shranjene naslove za izdajo računa in naslove za dostavo blaga, prav tako imajo vedno na voljo dostop do izdanih računov.
– Obrazec za oddajo naročila:
V obrazcu so navedeni vsi izdelki, njihove cene in količine. V obrazcu kupec označi še način prevzema, način plačila, logistične podatke za dostavo blaga, ter osebne podatke oziroma podatke podjetja.
– Predogled podatkov vašega naročila:
V predogledu podatkov je povzetek celotnega naročila z vsemi podatki, ki jih je kupec vnesel. V primeru, da želite spremeniti katerikoli podatek, imate na tem mestu možnost popravkov ali vrnitev na prejšnji korak.
– Oddaja naročila:
Kupec naročilo odda s klikom na gumb “KUPITE SEDAJ”.
V primeru uspešno oddanega naročila, se po oddaji na spletni strani izpiše potrditveni tekst, po elektronski pošti pa prejmete izpis naročila oziroma pogodbo o nakupu. Če potrditvenega teksta ne vidite in hkrati ne prejmete potrditvene e-pošte na vaš elektronski naslov, pomeni, da je prišlo bodisi do tehnične napake ali napačno vnesenih podatkov. Postopek lahko ponovite, ali pa nas o tem obvestite na info@babeja.si. Prav tako nas na isti kontakt obvestite, če ste po že oddanem naročilu opazili napake ali nepravilnosti v naročilu.
Po oddaji naročila je naročilo sprejeto v čakalno vrsto.
2. Naročilo potrjeno
Po preteku dveh ur od sprejema naročila v čakalno vrsto, vendar največ v 72. urah, prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi. Prodajalec si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila prodajalec obvesti kupca po elektronski pošti ali telefonu o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in prodajalcem je na tej stopnji sklenjena.
3. Blago odposlano
Prodajalec v obljubljenem roku blago zapakira ter odpošlje kupcu, oz. pripravi za osebni prevzem. Prodajalec blago, katero se plača z Bančnim nakazilom, odpošlje šele po prejemu plačila.
Hramba podatkov:
Pogodbe o nakupu (naročila) so sklenjene v slovenskem jeziku in jih hranimo v elektronski obliki. Stranka po oddaji naročila prejme pogodbo o nakupu na elektronski naslov, ki je bil naveden v obrazcu za naročilo.
Pogodbe so prav tako naknadno dostopne:
– Za registrirane kupce: preko uporabniškega računa ali na pisno zahtevo po elektronski pošti na info@babeja.si .
– Za neregistrirane kupce: na pisno zahtevo po elektronski pošti na info@babeja.si.
PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@babeja.si.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov skladišča podjetja: BABEJA, Mateja Eržen, s.p., Vanganelska c. 16, 6000 Koper.
Odstop od pogodbe oz. vrnitev prejetih artiklov podjetju se šteje za pravočasno, če je odstop od pogodbe pravočasno sporočen proizvajalcu.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.
Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:
- za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
- za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
- za blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
- za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
- zapečatene avdio- ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
- zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; pri nakupu hrane za male živali, v kolikor je embalaža odprta ali poškodovana;
- blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
- digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.
Vračilo opravljenih vplačil, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku na izbran transakcijski račun, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če prodajalec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
REKLAMACIJE (STVARNA NAPAKA, GARANCIJA, POŠKODBA)
POŠKODBA PAKETA OB DOSTAVI
– Ko vam dostavljavec dostavi paket, ga preglejte v njegovi navzočnosti;
– Najprej preverite morebitne zunanje poškodbe embalaže in nanje opozorite dostavljavca. Če ste mnenja, da je vsebina paketa poškodovana ali razbita, v navzočnosti dostavljavca embalažo previdno odprite in skupaj preverite vsebino. Poškodovan paket vam ni potrebno prevzeti in ga lahko zavrnete, nam pa na info@babeja.si sporočite nastalo situacijo, da vam lahko uredimo nov izdelek ali povrnemo kupnino.
V primeru, da ste pošiljko prevzeli, kasneje pa ugotovili, da je le-ta poškodovana, je potrebno sprožiti reklamacijski postopek pri Pošti Sloveniji. V tem primeru NUJNO shranite zaščitno embalažo v kateri ste izdelke prejeli! To storite tako, da v roku 30 dni od prevzema, oziroma ČIM PREJ, nesete izdelek na Pošto ali kontaktirate vašo Poštno enoto, da vas obiščejo na domu in nato skupaj z uslužbencem Pošte naredite ZAPISNIK O POŠKODOVANI POŠILJKI. Za hitro rešitev postopka, vas prosimo, da nam kopijo zapisnika pošljete na info@babeja.si. Nadaljnje reševanje poškodovane pošiljke bomo s Pošto urejali mi, vam pa bomo poslali nov brezhiben izdelek ali povrnili kupnino. Poškodovan izdelek prevzame Pošta Slovenije.
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Za uveljavljanje garancij nas obvestite na: info@babeja.si.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru nas lahko kupec kontaktira na info@babeja.si in zagotovili vam bomo ažurno informacijo.
Stvarna napaka
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
- vrne plačani znesek.
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Primerja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Za uveljavljanje stvarne napake nas obvestite na: info@babeja.si
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
DOSTAVA
Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk na območju Slovenije je Pošta Slovenija, vendar si Babeja.si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnila bolj učinkovito.
Predviden čas dostave je 2 delovna dni, vendar se v redkih primerih lahko dostava zamakne in traja do 5 delovnih dni. Cena standardne dostave malega paketa je 5,50 €, srednjega paketa, 4 do 9 kg težkega, 6,50 €, velikega, nad 9 kg težkega, pa 9,50 €.
V primeru plačila z gotovino ob dostavi na dom, se strošek poveča za 1,50 €.
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. V primeru izbire načina plačila z nakazilom na račun podjetja Babeja (po ponudbi/predračunu) se lahko dostava zamakne, saj gre naročilo naprej v proces obdelave, blago pa bo odposlano šele po prejemu plačila.
Če vas v času dostave ni doma, lahko paket prevzamete na bližni poslovalnici Pošte Slovenije oz. po dogovoru s Pošto, vam le-tega ponovo dostavijo.
Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov. Če je naročeno blago na zalogi v našem skladišču in naročilo oddate do 12. ure, bo blago odpremljeno z naše strani še isti dan. Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo. Naši komercialisti vas bodo preko elektronske pošte ali po telefonu obvestili o stanju zaloge in o predvidenem dobavnem roku in o času dostave. Dostavo opravi dostavna služba, običajno naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku 5 (petih) delovnih dni.
Prodajalec izpolni svojo obveznost iz prodajne pogodbe z izročitvijo dejanske posesti nad blagom kupcu ali s prenosom nadzora nad blagom na kupca. Če prodajalec ne izpolni svoje obveznosti v obljubljenem roku, mu kupec določi primeren dodatni rok za izpolnitev pogodbe. Če prodajalec niti v dodatnem roku ne izpolni svojih obveznosti, lahko kupec odstopi od pogodbe.
Ne glede na to, lahko kupec po preteku dogovorjenega roka odstopi od pogodbe, ne da bi prodajalcu pustil dodaten rok za izpolnitev obveznosti, če:
– prodajalec zavrne dostavo blaga,
– je glede na okoliščine ob sklenitvi pogodbe dogovorjeni rok bistvena sestavina pogodbe ali
– kupec pred sklenitvijo pogodbe prodajalca obvesti, da je dogovorjeni rok bistvena sestavina pogodbe.
Če kupec odstopi od pogodbe, mu prodajalec nemudoma vrne vsa opravljena plačila.
Nevarnost za izgubo ali poškodovanje odposlanega blaga preide s prodajalca na kupca, ko ta blago fizično prejme ali ko blago fizično prejme tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen imenuje kupec. Če je kupec naročil prevoz pri prevozniku, ki ga ni ponudil prodajalec, preide nevarnost za uničenje ali poškodovanje blaga ne glede na to na kupca ob dostavi blaga prevozniku.
OSEBNI PREVZEM
Blago, za katero ste izbrali “Osebni prevzem”, lahko prevzamete na lokaciji podjetja Babeja, Mateja Eržen, s.p., Vanganelska c. 16, 6000 Koper (od ponedeljka do petka, ura po dogovoru – kontakt: info@babeja.si). Ob osebnem prevzemu plačilo s kartico ni možno.
Napotki ob prevzemu blaga
Pri podjetju Babeja želimo stranki nuditi hitro in zanesljivo storitev, zato vam predlagamo, da ob prevzemu blaga postopate po naših priporočilih, saj bodo tako morebitne težave hitreje in enostavneje rešene.
Pregled izdelka:
– Ko paket prejmete se prepričajte, da ste prejeli izdelek, ki ste ga naročili;
– Če se slika na embalaži ali šifra izdelka ne ujema z naročenim artiklom, izdelka oziroma embalaže, prosimo, ne odpirajte, temveč nas kontaktirajte na info@babeja.si, da preverimo ali je bila izdobava na vaš naslov pravilna;
– Če ste se prepričali, da ste prejeli naročen izdelek, vas naprošamo, da embalažo odprete previdno. Zaščitnih folij, nalepk in zaščit ne poškodujte ali zavrzite dokler niste popolnoma prepričani, da boste izdelek obdržali;
V primeru dostave:
– Ko vam dostavljavec dostavi paket, ga preglejte v njegovi navzočnosti;
– Najprej preverite morebitne zunanje poškodbe embalaže in nanje opozorite dostavljavca. Če ste mnenja, da je vsebina paketa poškodovana ali razbita, v navzočnosti dostavljavca embalažo previdno odprite in skupaj preverite vsebino. Poškodovan paket vam ni potrebno prevzeti in ga lahko zavrnete, nam pa na info@babeja.si sporočite nastalo situacijo, da vam lahko uredimo nov izdelek ali povrnemo kupnino.
V primeru, da ste pošiljko prevzeli, kasneje pa ugotovili, da je le-ta poškodovana, je potrebno sprožiti reklamacijski postopek pri Pošti Sloveniji. V tem primeru NUJNO shranite zaščitno embalažo v kateri ste izdelke prejeli! To storite tako, da v roku 30 dni od prevzema, oziroma ČIM PREJ, nesete izdelek na Pošto ali kontaktirate vašo Poštno enoto, da vas obiščejo na domu in nato skupaj z uslužbencem Pošte naredite ZAPISNIK O POŠKODOVANI POŠILJKI. Za hitro rešitev postopka, vas prosimo, da nam kopijo zapisnika pošljete na info@babeja.si. Nadaljnje reševanje poškodovane pošiljke bomo s Pošto urejali mi, vam pa bomo poslali nov brezhiben izdelek ali povrnili kupnino. Poškodovan izdelek prevzame Pošta Slovenije.
KODE UGODNOSTI
Kako uporabiti kodo ugodnosti:
Kodo ugodnosti vpišete v pregledu košarice in nato nadaljujete postopek nakupa do mesta, kjer izpolnite preostale podatke, kot so naslov, način plačila, način dostave, itd.
Postopek nakupa nato nadaljujete do zadnjega koraka, kjer boste v povzetku vsebine vašega naročila videli, da je bila koda kupona uspešno upoštevana
Popusti se med seboj ne seštevajo.
ODVEZA ODGOVORNOSTI
Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Barva izdelkov se na predstavitvenih fotografijah lahko po odtenkih razlikuje od fizičnih izdelkov.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Babeja .si mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.
Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v poglavju “Varstvo osebnih podatkov”. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.
KOMUNIKACIJA
Oglasna elektronska sporočila Babeja.si bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj Babeje bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Oglasna sporočila Babeje bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.
PRITOŽBE IN SPORI
V primeru težav se kupec s podajalcem ponudnika lahko poveže po elektronski pošti na info@babeja.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@babeja.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Babeja.si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi BABEJA, Mateja Eržen, s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Babeja, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
OCENE IN MNENJA
Možnost objave ocene in mnenja je na voljo vsem uporabnikom in obiskovalcem spletne strani Babeja.si. Babeja.si bo pred samo objavo ocene in mnenja, slednje pregledala in presodila ali ustrezajo kriterijem za objavo. Objavljene ne bodo ocene in mnenja, ki so kakorkoli neprimerne in žaljive ter tako ne predstavljajo konstruktivnega prispevka in ne koristijo ostalim uporabnikom spletne strani Babeja.si.
S samo oddajo ocene ali mnenja se uporabnik v popolnosti strinja s pogoji uporabe in dovoljuje, da Babeja.si oceno ali mnenje časovno neomejeno uporablja v elektronskih in ostalih medijih ter vseh oglaševalskih kampanjah, kjer je to v interesu Babeja.si. Avtor podane ocene ali mnenja izjavlja, da je lastnik avtorskih pravic za podano mnenje in slednje neizključno in časovno neomejeno prenaša na Babeja.si.
PRAVNO OBVESTILO
Upravljalec spletne trgovine Babeja.si je podjetje BABEJA, Mateja Eržen, s.p.:
Sedež podjetja:
BABEJA, Mateja Eržen, s.p.
Vanganelska c. 16
6000 Koper
TRR pri BANKA INTESA SANPAOLO d.d. SI56 1010 0005 8858 625
BIC/SWIFT: BAKOSI2XXX
ID za DDV: 81060009
Davčni zavezanec: NE
Matična številka: 876013
Za komunikacijo v zvezi z vsemi členi pogojev poslovanja, nam lahko pišete na:
info@babeja.si
Pogoji poslovanja veljajo od 16.11.2020.